مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آبان 1398 ساعت 18:252019-11-19حوادث

عامل جنایت خانوادگی در سراوان به هلاکت رسید


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس در عملیاتی مقتدرانه مردی جوان که در اقدامی جنون آمیز 5 نفر از اعضای خانواده اش را در منطقه جالق سراوان به قتل رسانده بود به هلاکت رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: ساعت 22 و 30 شب دوم آبان ماه تیراندازی منجر به قتل ساکنان یک خانواده در منطقه خوشاب از توابع بخش جالق شهرستان سراوان به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی افزود: دقایقی پس از اعلام موضوع تیمی از ماموران بخش انتظامی جالق در محل جنایت حاضر و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد 3 عضو یک خانواده (نامادری 31 ساله، 2 خواهر 5 و 14 ساله) و 2 دختر همسایه (12و 15 ساله) توسط پسر 28 ساله این خانواده با سلاح کلاش به طرزی هولناک به رگبار بسته شده و این فرد شرور و سابقه دار قبل از رسیدن عوامل انتظامی از محل جنایت گریخته است.

قنبری تصریح کرد: در ادامه تحقیقات در بررسی های کارآکاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی مشخص شد که قاتل به علت مشکلات خانوادگی دست به این جنایت زده است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم ادامه داشت تا اینکه اطلاعاتی در مورد زندگی مخفیانه او در شهر زاهدان به دست آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل جنایت خانوادگی در سراوان به هلاکت رسید

عامل جنایت خانوادگی در سراوان به هلاکت رسید