مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 11:402019-11-18فرهنگي

نبض سینمای ایران در دستان فیلم اولی ها


گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ عباس اسماعیل گلدر حالی که کمتر از سه ماه به زمان برپایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر زمان باقی است، اما طبق روال هرساله از چند مانده به زمان برپایی جشنواره اخبار مربط به حضور هنرمندان در این رویداد بزرگ هنری کشور منتشر .

- به نظر میرسد وقت آن رسیده که نهاد ها و ارگان های فرهنگی جبهه انقلاب اسلامی تمامی ظرفیت های خود را به پای کشف و حمایت از فیلسمازان جوان، دغدغه مند و باانگیزه بگذارند و در کنار همکاری با کارگردانان پیشکسوت و صاحب سبک، توجه و تمرکز ویژه ای به حضور باقدرت در بخش نگاه نو جشنواره داشته باشند.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو؛ عباس اسماعیل گلدر حالی که کمتر از سه ماه به زمان برپایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر زمان باقی است، اما طبق روال هرساله از چند مانده به زمان برپایی جشنواره اخبار مربط به حضور هنرمندان در این رویداد بزرگ هنری کشور منتشر میشود و امسال نیز همانند سال گذشته جذاب ترین اخبار مربط به حضور فیلم اولی ها در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر است، همانطر که مشخص است بخش نگاه نو جشنواره مخصوص فیلمسازان فیلم اولی است.

بخشی که در اقدامی عجیب، دو سال گذشته از جشنواره حذف شده بود و جای خالی آن به شدت در جشنواره احساس میشد، اما خوشبختانه سال گذشته این بخش مجددا به جشنواره ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض سینمای ایران در دستان فیلم اولی ها

نبض سینمای ایران در دستان فیلم اولی ها