مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 10:402019-11-18فرهنگي

تاثیر قطعی اینترنت بر اطلاع رسانی و افت فروش در سینماها


شرایط چند روز اخیر جامعه باعث کاهش مخاطبان سینما شده است و بسیاری از سینماداران از قطعی اینترنت که حتی اطلاع رسانی را مختل کرده گله دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از پایان ماه صفر و شروع اکران چند فیلم پر بازیگر و کمدی، سینماها رونقی تازه گرفتند و این روند تا روز جمعه 24 آبان ادامه داشت، اما از ابتدای هفته با افزایش ناگهانی قمیت بنزین و بارش برف و برودت هوا تعداد مخاطبان فیلم های سینمایی نیز تحت تاثیر قرار گرفت.

در این روزها قطعی اینترنت هم در این مسئله تاثیرگذار بود و آمار سامانه فروش سازمان سینمایی نشان می دهد که میزان تماشاگران و فروش فیلم ها به شکل قابل توجهی افت داشته به طوری که مخاطبان فیلم مطرب از 30 هزار نفر در روز شنبه و 6 هزار نفر در روز یکشنبه هفته قبل به 11 و 6 هزار نفر در در روزهای ابتدای این هفته رسیدند و سمفونی نهم هم از هزار نفر در روزهای شنبه و یکشنبه هفته قبل به 300 نفر در این هفته رسید.

در این باره علی سرتیپی که هم پخش کننده فیلم است و هم سینمادار، در گفت وگویی کوتاه با ایسنا از مساعد نبودن شرایط برای خرید اینترنتی بلیت و اطلاع رسانی به مخاطبان گله مند است.

پردیس سینمایی کورش روز شنبه به دلیل ترافیک زیادی که در مسیر این پردیس ایجاد شد و مخاطبان زیادی امکان رسیدن به سینما را نداشتند از عصر به بعد تعطیل شد و به گفته س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر قطعی اینترنت بر اطلاع رسانی و افت فروش در سینماها

تاثیر قطعی اینترنت بر اطلاع رسانی و افت فروش در سینماها