مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آبان 1398 ساعت 05:262019-11-18سياسي

خداحافظی حجت الاسلام مقدسی بعد از 17 سال از تریبون نماز جمعه نیر


حجت الاسلام میکاییل مقدسی بعد از 17 سال مسئولیت امامت جمعه نیر تریبون نماز جمعه این شهر را به حجت الاسلام نعمتی سپرد.

- ایسنا/اردبیل حجت الاسلام میکاییل مقدسی بعد از 17 سال مسئولیت امامت جمعه نیر تریبون نماز جمعه این شهر را به حجت الاسلام نعمتی سپرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در این مراسم جنگ روانی دشمن را پردامنه توصیف و اظهار کرد: دشمنان می خواهند بعد از ناآرامی های اخیر در لبنان و عراق این شرایط را به کشورمان تسری داده و ناامنی و عدم امنیت اجتماعی را در جامعه القا کنند.

حجت الاسلام سیدحسن عاملی اهداف شوم دشمنان را در رسیدن به مقاصد پلید خود یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم بابصیرت ایران مراقب چنین هجمه های کثیفی هستند تا به جای افتادن در دام دشمنان از دستاوردهای انقلاب اسلامی صیانت کنند.

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب اصل جوانگرایی و عدالت خواهی به عنوان مولفه های حرکت انقلاب اسلامی یا شده است، افزود: با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی همچنان به دنبال روزنه ای است تا امید و باور این ملت ر مخدوش کند.

عاملی به اهمیت تریبون نماز جمعه و جایگاه این فریضه عبادی – سیاسی اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه با استفاده از این تریبون می توانند امیدآفرینی، خودباوری و تقویت تقوا و ایمان را مورد تاکید قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی حجت الاسلام مقدسی بعد از 17 سال از تریبون نماز جمعه نیر

خداحافظی حجت الاسلام مقدسی بعد از 17 سال از تریبون نماز جمعه نیر