مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 13:162019-11-17اجتماعي

هشدار رگبار باران، رعد و برق و تندباد لحظه ای با احتمال تگرگ


اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به وقوع رگبار باران ، رعد و برق ، تندباد لحظه ای و تگرگ در استان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت : با توجه به هشدارهای این اداره کل و سازمان مدیریت بحران کشور و اداره کل هواشناسی استان احتمال رگبار باران، رعد و برق و تندباد لحظه ای با احتمال تگرگ به ویژه در حوضه های آبریز دز، کارون، مارون و ارتفاعات خوزستان، مناطق شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوبی، مرکزی، جنوب غربی و شهرهای ساحلی و شمال خلیج فارس به صورت فراگیر و در بقیه نقاط استان خوزستان به صورت نقطه ای تا صبح سه شنبه وجود دارد.

کیامرث حاجی زاده با اشاره به اینکه بیشترین حجم بارش ها تا فردا پیش بینی می شود ، افزود : در این اخطاریه از فرمانداران و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستانها خواسته شده است ضمن آماده باش کامل واحدهای مربوطه ، نسبت به اطلاع رسانی لازم و اتخاذ تدابیرو تمهیدات لازم جهت پیشگیری یا کاهش آثارحوادث احتمالی را اتخاذ کنند.

وی ادامه داد : همچنین از شهروندان بویژه روستاییان ، عشایر ، بیماران دارای مشکلات تنفسی وقلبی وعروقی ، کشاورزان ،دامداران،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رگبار باران، رعد و برق و تندباد لحظه ای با احتمال تگرگ

هشدار رگبار باران، رعد و برق و تندباد لحظه ای با احتمال تگرگ