مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آبان 1398 ساعت 08:312019-11-17بين الملل

بازگشت دولت مستعفی یمن به عدن باز هم به تاخیر افتاد


یک منبع یمنی اعلام کرد، سفر ویژه نخست وزیر دولت مستعفی یمن و هیأت همراهش که احتمال می رفت ظهر روز شنبه به عدن انجام شود، لغو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، یک منبع در شرکت خطوط هوایی یمن اعلام کرد که سفر معین عبدالملک، نخست وزیر دولت مستعفی یمن و هیأت وزارتی به عدن لغو شده و تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاده است.

این سفر قرار بود ظهر روز شنبه از ریاض به سمت عدن انجام شود.

در همین راستا، یک منبع در دولت مستعفی یمن اعلام کرد: سفر هیئت وزارتی که روز شنبه منتظر پرواز بودند تا اطلاع ثانوی لغو و این سفر به زمان دیگری که هنوز مشخص نشده، موکول شده است.

این منبع همچنین اعلام کرد، دلایل لغو این سفر را نمی داند و اعضای این هیأت آماده بازگشت بودند اما ناگهان از لغو این سفر و تاخیر آن خبر دادند.

پیشتر منابع اعلام کرده بودند که نخست وزیر دولت مستعفی و هیأتی از وزرای مهم، ظهر روز شنبه به منظور اداره امور استان های آزادشده و ارائه خدمات که از ماه ها پیش به تعلیق افتاده مانند پرداخت حقوق کارمندان بخش نظامی و امنیتی به عدن بازخواهند گشت.

دولت مستعفی یمن و شورای انتقالی جنوب این کشور پیشتر توافق ریاض را با نظارت عربستان و حمایت امارات برای پایان دادن به اختلافات میان دو طرف مذکور امضا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت دولت مستعفی یمن به عدن باز هم به تاخیر افتاد

بازگشت دولت مستعفی یمن به عدن باز هم به تاخیر افتاد