مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آبان 1398 ساعت 08:202019-11-16بين الملل

تاخیر بازگشت دولت هادی به عدن؛ شاخصه شکست توافق ریاض


با توجه به شروطی که شورای انتقالی جنوب یمن برای بازگشت دولت منصور هادی به عدن تعیین کرده است، احتمال شکست توافق ریاض وجود دارد.

- تاخیر بازگشت دولت هادی به عدن؛ شاخصه شکست "توافق ریاض" با توجه به شروطی که شورای انتقالی جنوب یمن برای بازگشت دولت منصور هادی به عدن تعیین کرده است، احتمال شکست "توافق ریاض" وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه لبنانی الاخبار، به گفته برخی منابع قرار است تیمی از دولت عبدربه منصور هادی، رییس جمهور مستعفی یمن بعد از چند روز وقفه و شرط و شروط های متعدد شورای انتقالی امروز (شنبه) به عدن بازگردد.

این شرط گذاری یکی از نشانه های شکننده بودن توافق ریاض و دشوارهای بزرگی است که در راه اجرای این توافق وجود دارد.

اجرای توافق ریاض آسان نخواهد بود چراکه دو طرف بعد از آتش بس رسانه ای که چند روز بیشتر طول نکشید به درگیری ها بازگشته اند.

اخیرا نیروهای عربستانی از دولت منصور هادی خواستند پرچم دولت سابق جنوب را از فرودگاه عدن پایین بیاورد و پرچم یمن را به جای آن برافرازد همین مساله موجب خشم شورای انتقالی و تهدید این شورا به لغو توافق شده است.

همچنین نمایندگان این شورا در ریاض با بازگشت تمام اعضای دولت هادی مخالفت کردند و شرط گذاشتند که تنها معین عبدالملک، نخست وزیر دولت مستعفی، وزیر دارایی و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر بازگشت دولت هادی به عدن؛ شاخصه شکست توافق ریاض

تاخیر بازگشت دولت هادی به عدن؛ شاخصه شکست توافق ریاض