مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 11:242019-11-15سياسي

روایت فرمانده دوران دفاع مقدس از عملیات محرم و حماسه 25 آبان


25 جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: آبان سال 61 یکی از درخشنده ترین روزهای انقلاب اسلامی است و در اصفهان حماسه ای رخ داد که برای همیشه در تاریخ ماندنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار کریم نصر در سخنرانی پیش از خطبه های امروز اظهار داشت: 25 آبان سال 61 یکی از درخشنده ترین روزهای انقلاب اسلامی است و در اصفهان حماسه ای رخ داد که برای همیشه در تاریخ ماندنی شد.

این جانباز و فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: پس از عملیات های بزرگی مانند فتح المبین، بیت المقدس و رمضان که در آن ها ضربات مهمی به دشمن وارد شد، دشمن با توجه به تلفات شدید خود، با تمام توان و البته کمک شرق و غرب به صف آرایی مقابل سپاه اسلام پرداخت.

وی تصریح داشت: بنابراین رزمندگان اسلام و فرماندهان نیاز به تغییر تاکتیک داشتند از همین رو فرماندهان ارشد جنگ در قالب قرارگاه کربلا راهبردی مشخص کردن و چاره ای نبود جز آن که با تمام توان وارد عمل شده و نگذاریم دشمن آماده شود.

نصر خاطرنشان کرد: بر همین اساس و با توجه به آمادگی و اشتیاق رزمندگان، عملیات مسلم بن عقیل و محرم طرح ریزی و اجرا شد که در عملیات محرم نیروی های پیاده از جمله لشکر 14 امام حسین و 8 نجف اشرف و همچنین پشتیبانی هوایی، توپخانه و هوانیروز با قدرت وارد عمل شدند و توانستیم با سرعت عمل ارتفاعات و موضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرمانده دوران دفاع مقدس از عملیات محرم و حماسه 25 آبان

روایت فرمانده دوران دفاع مقدس از عملیات محرم و حماسه 25 آبان