مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آبان 1398 ساعت 08:122019-11-15اجتماعي

بارش برف در برخی محورهای استان سمنان/ رانندگان احتیاط کنند


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان از بارش برف در برخی محورهای ارتباطی این استان خبر داد و از رانندگان خواست تا بیشتر احتیاط کنند.

- احساس منصورکیایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از بارش نخستین برف پاییزی در محورهای مواصلاتی شهرستان مهدی شهر خبر داد و گفت: رانندگان در شرایط برف و بوران باید با دقت بیشتر در جاده ها تردد کنند.

وی بیان کرد: برف در محورهای فولادمحله، چاشم، پشتکوه و مهدی شهر در حال بارش است و از رانندگان تقاضا می شود برای تردد در محورهای کوهستانی شهرستان مهدی شهر حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه در محور دامغان به ساری هم تردد با زنجیر چرخ انجام می شود و به همراه داشتن وسایل موردنیاز تردد در شرایط برف و بوران الزامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ پیش بینی بارش سنگین باران و برف در روزهای آتی برای استان های شمالی مرکزی و حتی جنوبی کشور انجام شده است.

مسؤولان از مردم خواسته اند تا از توقف در حاشیه رودخانه ها خودداری و قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضع راه ها به 141 مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات رسانی هر چه بهتر به هم وطنان مسافر اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در برخی محورهای استان سمنان/ رانندگان احتیاط کنند

بارش برف در برخی محورهای استان سمنان/ رانندگان احتیاط کنند