مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 11:512019-11-14فرهنگي

اجرای 110 برنامه به مناسبت هفته کتاب در فسا


شهرستان فسا قابلیت تبدیل شدن به پایتخت کتاب را دارد.

- ، مرکز فارس، رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فسا در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان گفت: در مجموعه کتابخانه های عمومی شهرستان فسا تا تاریخ 2 آذر ماه بیش از 110 برنامه فرهنگی ترویجی برگزار می شود وی افزود: در تلاش هستیم در این هفته دو کتابخانه بوستان کتاب فسا و کتابخانه شهر قره بلاغ را افتتاح کنیم.

محمدحسین فیروزی گفت: برای تبدیل فسا به پایتخت کتاب امسال اقدامات بسیار خوبی در شهرستان فسا انجام شده است که میتوان به فعالیت هشت کتابخانه، ساخت شش واحد کتابخانه دیگر و برگزاری برنامه های ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره کرد.

آرگیو سرپرست فرماندار ویژه شهرستان فسا هم در این جلسه گفت: در شهرستانی که از اندیشمندان و مولفین بزرگ کتاب مانند روزبهان فسایی، ابوعلی نحوی فسوی، دکتر رستگار فسایی و دکتر بهشتی برخوردار است باید فضایی فرهنگی حاکم و جایگاه کتاب و کتابخوانی در آن ویژه و متمایز باشد.

آرگیو با اشاره به نقش کتاب و کتابخوانی در روند کاهش آسیب های اجتماعی گفت: مسائلی همچون ساخته کتابخانه که باعث پرورش جسم و روان انسان بویژه جوانان می شود از جمله اقدامات ضروری و اجتناب ناپذیر است که باید در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 110 برنامه به مناسبت هفته کتاب در فسا

اجرای 110 برنامه به مناسبت هفته کتاب در فسا