مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آبان 1398 ساعت 09:552019-11-14اقتصادي

ساخت هفتمین خانه امید فارس در فسا


ساخت خانه امید شهر فسا با اعتبار 15 میلیارد ریال آغاز شد.

- ، مرکز فارس، انتشاری نایب رییس هییت مدیره صندوق بازنشستگی کشور گفت: خانه های امید با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ارائه خدمات رفاهی، تفریحی، درمانی و خدماتی بیشتر به بازنشستگان در کشور و شهرستان فسا ساخته می شودوی افزود: برای ساخت این مجتمع، با همکاری ‏شهرداری و شورای اسلامی فسا زمینی با 700 متر مربع وسعت در فضای سبز و در نزدیکی به پارک، مکان یابی و در اختیار صندوق ‏بازنشستگی کشوری قرار گرفته است.

انتشاری ادامه داد: این مجتمع دارای کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، سالن اجتماعات و بخش ادارای است که برای ساخت آن بیش از یک و نیم میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده و قرار ات در مدت دو سال ساخته و به بهره برداری برسد.

نایب رییس هییت مدیره صندوق بازنشستگی کشور گفت: در حال حاضر 50 خانه امید در کشور به بهره برداری رسیده و 10 واحد دیگر هم در حال ساخت است.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی هم اظهار داشت: در حال حاضر در شهرستان فسا بیش از 5300 بازنشسته وجود دارد که این افراد هیچ گونه مکانی برای گذراندان اوقات فراغت و یا تفریح ندارند.

جمالی افزود: همچنین بیش از 3 هزار متر مربع زمین از سوی شهرداری و شورای اسلامی فسا برای ساخت مجتمع گردشگری بازنشستگان اختصاص داده شده است و تلاش می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت هفتمین خانه امید فارس در فسا

ساخت هفتمین خانه امید فارس در فسا