مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 07:182019-11-13پزشكي

ریزجلبک اسپیرولینا؛ از تولید تا بازاریابی و فروش


کارگاهی با عنوان بیومارکتینگ ریزجلبک اسپیرولینا و با هدف آموزش و شناخت ظرفیت های تولید و بازاریابی این ریزجلبک در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود.

- کارگاهی با عنوان "بیومارکتینگ ریزجلبک اسپیرولینا" و با هدف آموزش و شناخت ظرفیت های تولید و بازاریابی این ریزجلبک در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، اسپیرولینا یک نوع جلبک آبی و به رنگ سبز است هم در آب شیرین و هم شور مناطق گرمسیری رشد می کند و متخصصان تغذیه آن را غذای فوق العاده ای برای آینده می دانند.

این جلبک به علت دارا بودن مواد معدنی، ویتامین ها، اسیدهای آمینه و مواد آنتی اکسیدان، می تواند دارای اثرات فراوانی از جمله تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش انرژی، کاهش فشار خون و حتی خواص ضد سرطانی باشد.

بر این اساس، کارگاه بیومارکتینگ ریزجلبک اسپیرولینا توسط انجمن علمی دانشجویی بیوتکنولوژی دانشگاه الزهرا در روز پنجشنبه 23 دی از ساعت 9:30 تا 17 در این دانشگاه برگزار می شود.

تبیین ضرورت های تولید ریزجلبک اسپیرولینا، اصول طراحی فتوبیو راکتورهای چرخه تولید، آموزش کشت ساده و کاربردی، تبیین سازوکار فرآیندهای پایین دستی، معرفی محصولات عرضه شده در بازار جهانی و تجاری سازی و بیومارکتینگ از جمله سرفصل های این کارگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزجلبک اسپیرولینا؛ از تولید تا بازاریابی و فروش

ریزجلبک اسپیرولینا؛ از تولید تا بازاریابی و فروش