مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 20:552019-11-12اقتصادي

کاهش 13 درصدی ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته


استاندار و مدیرکل زندان های استان ایلام در دیدار با معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور از کاهش 13 درصدی ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار ابوالفضل حجتی پور معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان های کشور، ضمن تشکر از خدمات مجموعه قضا در استان گزارشی از اربعین 98 ارائه داد و گفت: در اربعین امسال بیش از 62 درصد زوار از مرز مهران تردد کردند.

استاندار ایلام تصریح کرد: از 7 میلیون 600 هزار نفر تردد از مرزهای چهارگانه کشور قریب 4 میلیون 700 هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند.

  سلیمانی دشتکی ادامه داد: هم پای حضور بی نظیر جمعیت و تردد زوار از مرز مهران بیش از 30 هیئت بلند پایه در اربعین امسال به مرز مهران آمدند و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفتند.

وی در ادامه به جابجایی صنوف از داخل شهر ایلام اشاره کرد و گفت: در این راستا یکی از مکان هایی که مقرر شده است به خارج از شهر انتقال یابد زندان ایلام است.

وی ادامه داد: البته بایست در این کار تسریع ایجاد شود و اگر تا بهمن ماه سال جاری این اتفاق نیافتد، اعتبارات اختصاص یافته برگشت داده خواهد شد.

مدیرکل زندان های استان ایلام نیز از کاهش ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ورودی زندانیان نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 13 درصدی ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته

کاهش 13 درصدی ورودی زندانیان نسبت به سال گذشته