مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:462019-11-12دانش

اهدای جایزه جهانی این سینا در یونسکو


با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان در یونسکو، جایزه جهانی اب سینا، به افراد و گروه های فعال در زمینه اخلاق در علم اهداء می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ، دکتر محمد غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کشورمان به منظور شرکت در مراسم اهدای پنجمین جایزه جهانی ابن سینا به پاریس سفر کرده است.

مراسم اهدای پنجمین جایزه جهانی این سینا روز پنج شنبه در محل سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد(یونسکو) به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

این جایزه شامل مدال طلا و گواهی، یک هفته سفر علمی به ایران و 10 هزار دلار جایزه نقدی است که هر دو سال یکبار اهداء می شود.

جایزه ابن سینا به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران به افراد و گروه های فعال در زمینه اخلاق در علم اهداء می شود.

هدف از اعطای این جایزه نشان دادن اهمیت اخلاق در علم، کمک به تفکر عمیق درباره این مسئله و جلب توجه محافل علمی، دانشمندان و افکار عمومی نسبت به آن است.

دکتر محمد غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری علاوه بر شرکت در مراسم اهدای پنجمین جایزه جهانی ابن سینا در میزگرد هایی علمی دیگر در محل یونسکو و دیدار با مقامات را در دستور کار دارد.

ابوعلی سینا (در زبان های لاتین مشهور به Avicenna) با نام کامل ابوعلی حسین بن عبدالله بن حسن بن علی بن سینا، دانشمند ایرانی قرن چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای جایزه جهانی این سینا در یونسکو

اهدای جایزه جهانی این سینا در یونسکو