مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 13:312019-11-12پزشكي

نخستین استارتاپ ویکند صنعت گیاهان دارویی و مغذی کشور در گناباد برگزار می شود


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد از برگزاری نخستین استارتاپ ویکند صنعت گیاهان دارویی و مغذی کشور از 29 آبان ماه تا یکم دی ماه 98 در مرکز همایش های کوثر دانشگاه علوم پزشکی گناباد خبر داد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد مطرح کرد؛ نخستین استارتاپ ویکند "صنعت گیاهان دارویی و مغذی کشور" در گناباد برگزار می شود ایسنا/خراسان رضوی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گناباد از برگزاری نخستین استارتاپ ویکند "صنعت گیاهان دارویی و مغذی کشور" از 29 آبان ماه تا یکم دی ماه 98 در مرکز همایش های کوثر دانشگاه علوم پزشکی گناباد خبر داد.

دکتر شهلا خسروان امروز در نشست خبری نخستین استارتاپ ویکند صنعت گیاهان دارویی و مغذی کشور که در محل دفتر وی برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار کرد: علاوه بر حمایت مالی دانشگاه علوم پزشکی گناباد از سه ایده برتر این استارتاپ ویکند، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز اعلام کرده که در خصوص ثبت شرکت های حقوقی دانش بنیان حمایت لازم را از ایده های برتر خواهد داشت.

وی گناباد را بستر تولید انبوه گیاهان دارویی و مغذی برشمرد و تصریح کرد: برای برند سازی این شهرستان در خصوص گیاهان دارویی و مغذی، دریافت ایده برای ایجاد کسب و کارهای نوین ضروری به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین استارتاپ ویکند صنعت گیاهان دارویی و مغذی کشور در گناباد برگزار می شود

نخستین استارتاپ ویکند صنعت گیاهان دارویی و مغذی کشور در گناباد برگزار می شود