مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:362019-11-12پزشكي

اولویت وزارت بهداشت مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه های علوم پزشکی


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: سلامت اداری، مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه های علوم پزشکی، - اولویت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت؛ آقای سید کامل تقوی نژاد افزود: برخورد قانونی با افرادی که در اعمال وظایف قانونی خود تسامح داشته اند و نسبت به انجام درست مسؤولیت هایشان، کوتاهی کردند در دستور کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

وی ادامه داد: این افراد نمی توانند در حوزه سلامت مسؤولیت داشته باشند و باید در مراجع قانونی ذی صلاح، پاسخگوی کم کاری ها، بی دقتی ها و تخلفات صورت گرفته باشند.

وی با تأکید بر اینکه پاکدستی و امانتداری حائز اهمیت است و بار ها آقای دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی بر این موضوع تأکید کرده است، گفت: احقاق حقوق دانشگاه های علوم پزشکی اولویت دارد و در این راستا حرکت های خوبی صورت گرفته است که به زودی اطلاع رسانی می شود.

آقای تقوی نژاد تأکید کرد: با هرگونه سهل انگاری، تخلف و فسادی که خدشه به فعالیت حوزه سلامت و قصور در وظایف باشد به شدت برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت وزارت بهداشت مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه های علوم پزشکی

اولویت وزارت بهداشت مبارزه با فساد و احقاق حقوق دانشگاه های علوم پزشکی