مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:302019-11-12دانش

غذای میلیون ها انسان ساکن در مریخ چه خواهد بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مطالعه علمی جدید با عناصری از مدل سازی توسط کوین کانون و دانیل بریت از دانشگاه فلوریدای مرکزی، آنجام شده، - محققان بر این باورند که جمعیت یک میلیونی پایدار و خودکفا می تواند در طول 100 سال وارد مریخ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، مطالعه علمی جدید با عناصری از مدل سازی توسط کوین کانون و دانیل بریت از دانشگاه فلوریدای مرکزی، آنجام شده، حاکی از آن است که ابتدا 12 نفر در مریخ فرود خواهند آمد و پس از آن تعداد بیشماری سفینه فضایی باید تقریباً هر 26 ماه یکبار مسافر خود را به مریخ ببرند.

اما در این میان سوالان اساس پیش خواهد آمد، آیا زنان می توانند در مریخ فرزندان خود را به دنیا بیاورند؟ و چگونه می توان مشکل برق را حل کرد و آن ها چه می خورند؟ این دو مولف در مطالعه خود، به طرحی که توسط ایلان ماسک و شرکت وی SpaceEx تهیه شده بود، متکی بودند.

فضاپیما های متعدد باید از 100 تا 200 نفر مسافر در هر پرواز به مریخ منتقل کنند که در هر فرصت ممکن تقریباً هر 26 ماه یکبار این سفرها انجام خواهد شد.

رشد جمعیت، هم از طریق مهاجرت و با تولد فرزندان در مریخ تأمین می شود.

کوین کانون و دانیل بریت در مطالعه خود نشان دادند که چهار از پنج نوع مواد مصرفی اصلی مورد نیاز برای شهرک نشینان مریخ (انرژی، آب، اکسیژن و مصالح ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غذای میلیون ها انسان ساکن در مریخ چه خواهد بود؟

غذای میلیون ها انسان ساکن در مریخ چه خواهد بود؟