مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:232019-11-12اقتصادي

ارتقای سلامت دام و طیور با ضدعفونی کننده نانویی


با توزیع 25 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده دام و طیور در کشور توسط یکی از شرکت های نانویی، سطح سلامت در صنعت دام و طیور ارتقاء پیدا کرده و میزان مرگ و میر کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، سید محمد ایمان علوی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از فروش 25 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده نانویی دام و طیور در بازار داخل خبر دارد و گفت: این محصول یک ضدعفونی کننده غیرشیمیایی نانویی و سازگار با محیط زیست بوده که با عنوان نانوبیوساید NF به صنعت دام و طیور عرضه شده است.

وی ادامه داد: این محصول علاوه بر دارا بودن مزایای فراوان در مقایسه با ضدعفونی کننده های شیمیایی و پایه الکلی، بسیاری از معایب آن ها را نیز ندارد.

مدیرعامل شرکت بیان کرد: این محصول تاکنون در 15 استان توزیع شده است و از آن برای محافظت از مرغ گوشتی، مرغ مادر، شترمرغ، گوسفند، گاو، شتر، حیوانات و پرندگان خانگی استفاده می شود.

علوی با اشاره به فروش 12 میلیارد ریالی این شرکت گفت: از ابتدای سال تاکنون 25 هزار لیتر از ضدعفونی کننده نانویی به صنعت دام و طیور عرضه شده و به دلیل جذابیت های این محصول در حال رایزنی با شرکت هایی از ترکیه و سوریه هستیم تا اقدام به صادرات این محصول کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای سلامت دام و طیور با ضدعفونی کننده نانویی

ارتقای سلامت دام و طیور با ضدعفونی کننده نانویی