مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:012019-11-12اجتماعي

پورسیدآقایی: اعضای شورای شهر طرح بهتری برای کاهش آلودگی هوا دارند ارائه کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران در واکنش به اظهار نظر های دو عضو شورای شهر تهران درباره طرح ترافیک شهر تهران، - معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران نسبت به اظهارات اعضای شورای شهر تهران درباره تأثیر طرح ترافیک جدید شهر تهران در آلودگی هوا واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن پورسیدآقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران در واکنش به اظهار نظر های دو عضو شورای شهر تهران درباره طرح ترافیک شهر تهران، اظهار کرد: این که بالاخره اذعان شده طرح های ترافیکی می تواند به روی آلودگی هوا اثر بگذارد، جای تشکر دارد.

وی ادامه داد: سال قبل که رکورد کنترل آلایندگی خودرو ها در تهران شکسته شد و حتی یک روز هم تهران برای آلودگی هوا تعطیل نشد، این دوستان می گفتند بهبود کیفیت هوا فقط به خاطر باد و باران است ، و کلاً حاشا می کردند که اقدامات شهرداری می تواند اثری داشته باشد.

اما امسال که هواشناسی چندین اطلاعیه هشدار به علت سکون و ایستایی هوا صادر کرده است، این دوستان تقصیر آلودگی هوا را به گردن طرح های ترافیکی شهرداری می اندازند و در واقع حرف های سال قبل خود را نفی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورسیدآقایی: اعضای شورای شهر طرح بهتری برای کاهش آلودگی هوا دارند ارائه کنند

پورسیدآقایی: اعضای شورای شهر طرح بهتری برای کاهش آلودگی هوا دارند ارائه کنند