مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:472019-11-12اجتماعي

ترمیم راه ها و پل های مناطق سیل زده خراسان شمالی تا یک سال آینده


رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، طی سفر به خراسان شمالی بر لزوم توسعه بزرگراه های این استان تأکید کرد و از ترمیم راه ها و پل های مناطق سیل زده استان تا یک سال آینده خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، طی سفر به خراسان شمالی بر لزوم توسعه بزرگراه های این استان تأکید کرد و از ترمیم راه ها و پل های مناطق سیل زده استان تا یک سال آینده خبر داد.

عبدالهاشم حسن نیا اظهار کرد: با توجه به جایگاه و موقعیت خراسان شمالی، نیاز است تا شبکه بزرگراهی در این استان توسعه یابد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، وی خاطرنشان کرد: خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع شده و سالانه میلیون ها مسافر از این استان عبور می کنند؛ علاوه بر آن، این منطقه به لحاظ حمل ونقل بار هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

رییس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با بیان اینکه ارتقای ایمنی تردد در جاده ها و نیز توسعه شبکه راه های این استان دارای اهمیت است، تأکید کرد: در این استان، نیاز است تا توسعه شبکه بزرگراهی و ارتقای کیفیت راه ها، مورد توجه باشد.

وی با اشاره به خسارت سیل بهاره امسال به راه های استان گفت: در بارندگی های بهار امسال، بخشی از جاده های روستایی و محورهای فرعی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم راه ها و پل های مناطق سیل زده خراسان شمالی تا یک سال آینده

ترمیم راه ها و پل های مناطق سیل زده خراسان شمالی تا یک سال آینده