مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:462019-11-12اقتصادي

آغاز بیستمین همایش ملی جوش در دانشگاه شهرکرد


بیستمین همایش ملی جوش و بازرسی و نهمین همایش مـلی آزمایش های غیرمخرب و تحت حمایت سیویلیک در دانشگاه شهرکرد آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: معرفی روش های نوین جوشکاری و بازرسی، معرفی جایگاه مهندسی جوش در افزایش بهره وری قطعات و تجهیزات صنعتی و معرفی نقش بازرسی در تضمین کیفیت قطعات و تجهیزات فلزی از محورهای همایش جوش و بازرسی از دیگر اهداف برگزاری همایش است.

قهرمان آماره افزود: معرفی آخرین دستاوردها در زمینه آزمایش های غیرمخرب، معرفی روش های نوین آزمایش های غیرمخرب و طراحی و کنترل کیفیت، شناسایی محدودیت ها و مشکلات فنی در زمینه آزمایش های غیرمخرب و طراحی و کنترل کیفیت آزمایش های غیرمخرب از محورهای این همایش است.

وی گفت: همزمان با برگزاری این همایش، دوره آموزش الزامات آزمایش هیدرولیک بر اساس کد، استانداردسازی در جوشکاری و آزمایش های غیرمخرب، الزامات جوشکاری هنگام سرویس و آشنایی با طرح بررسی و آزمایش در سازه های فولادی و آشنایی با الزامات تأیید صلاحیت و گواهی کردن جوشکاری اجرا می شود.

هم اکنون بیش از دو هزار نفر از صنعتگران جوشکار در شهر هفشجان استان چهارمحال و بختیاری در طرح های مختلف صنعتی، عمرانی، ملی و بین المللی فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بیستمین همایش ملی جوش در دانشگاه شهرکرد

آغاز بیستمین همایش ملی جوش در دانشگاه شهرکرد