مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:452019-11-12پزشكي

فریاد بیماران هموفیلی یزد به گوش مسئولان نمی رسد


بیماران هموفیلی استان یزد علاوه بر کمبود دارو و تحمل رنج و درد طاقت فرسای بیماری، با مشکل بی توجهی مسئولان استان نسبت به مشکلاتشان هم دست و پنجه نرم می کنند.

- ایسنا/یزد بیماران هموفیلی استان یزد علاوه بر کمبود دارو و تحمل رنج و درد طاقت فرسای بیماری، با مشکل بی توجهی مسئولان استان نسبت به مشکلاتشان هم دست و پنجه نرم می کنند.

240 بیمار هموفیلی در یزد به سختی زندگی را سپری می کنند چرا که علاوه بر مشکلات ناشی از کمبود دارو، باید درد بی توجهی مسئولان استان به مشکلاتشان را نیز به تن خریدار باشند، به نظر می رسد مسئولان استان یزد گوششان از فریادهای این بیماران پر است و دیگر صدای آنها را نمی شنوند، البته نه تنها صدای آنها را نمی شنوند بلکه پیگیری های مکرر خبرنگار ما نیز نتوانست این مسئولان را متوجه مشکلات این بیماران کند.

البته شنیده ها حکایت از طرح مشکلات این بیماران به مسئولان و واقف بودن آنها بر یکایک نیازهای این بیماران دارد و حتی جلساتی نیز برای رفع مشکلات تشکیل داده اند ولی نقطه کور ماجرا این است که چرا مشکلات همچنان پابرجاست و چرا مسئولان در مورد پیگیری هایشان پاسخ روشنی نمی دهند.

رضا خواجه سروی رییس انجمن هموفیلی استان یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا می گوید: هموفیلی یک بیماری خونریزی دهنده ارثی با دردی غیرقابل تحمل اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد بیماران هموفیلی یزد به گوش مسئولان نمی رسد

فریاد بیماران هموفیلی یزد به گوش مسئولان نمی رسد