مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:152019-11-12پزشكي

کمبود داروی سرطان نداریم


دبیر علمی چهارمین کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی گفت: در حال حاضر کمبود حادی در حوزه داروهای شیمی درمانی و هورمون درمانی نداریم و با همکاری وزارت بهداشت و بخش خصوصی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، منصور انصاری،دبیر علمی چهارمین کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی خوشبختانه در حال حاضر کمبود حادی در حوزه داروهای شیمی درمانی و هورمون درمانی نداریم و با همکاری وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی سطح کشور و بخش خصوصی، تجهیزات رادیوتراپی مورد نیاز  نیز به شکل گسترده ای تامین می شود.

  وی با بیان اینکه با وارد شدن شرکت های دانش بنیان و ایجاد انگیزه برای آنان و با بومی سازی داروها و تجهیزات مورد نیاز در این زمینه، وابستگی به خارج بسیار اندک شده است، ادامه داد: این کنگره با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته داخلی و خارجی، 27 تا 29 آذر ماه در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

وی افزود: آخرین دستاوردهای علمی در زمینه درمان سرطان در رشته های مختلف آنکولوژی به ویژه تومورهایی همچون تومورهای پستان، سر و گردن، تومورهای دستگاه تناسلی زنان و مردان و تومورهای گوارش توسط این اساتید در کنگره ارائه خواهد شد.

دبیر علمی چهارمین کنگره بین المللی کلینیکال انکولوژی ادامه داد: تومور پستان از جمله تومورهای شایع است که در زنان به ویژه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود داروی سرطان نداریم

کمبود داروی سرطان نداریم