مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:122019-11-12اقتصادي

هیچ گونه محدودیتی برای احداث و توسعه گلخانه ها در آذربایجان غربی وجود ندارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از ارائه تسهیلات با نرخ سود 7 درصد به متقاضیان احداث کشت های گلخانه ای توسط بانک های عامل در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از ارائه تسهیلات با نرخ سود 7 درصد به متقاضیان احداث کشت های گلخانه ای توسط بانک های عامل در استان خبرداد.

رسول جلیلی امروز در جلسه ستاد توسعه گلخانه های استان با اشاره به مزایای کشتهای متراکم گلخانه ای اظهار کرد: توسعه گلخانه ها از اولویت های این سازمان است و برای حمایت از سرمایه گذاران در این بخش محدودیتی در صدور مجوز و ارایه تسهیلات وجود ندارد.

وی هدف از کشت گلخانه ای را افزایش 10 برابری تولیدات با انتقال کشت های سبزی و صیفی از فضای باز به گلخانه اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات مورد نیاز توسعه گلخانه ها از محل تبصره 18 با سود هفت درصد و باز پرداخت 5 ساله به متقاضیان پرداخت می شود.

جلیلیی توسعه گلخانه ها را عاملی بسیار موثر در صیانت از اراضی کشاورزی، رونق تولید، ایجاد اشتغال جایگزین و به ویژه بهره وری منابع آب و خاک برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این مسئول اضافه کرد : برنامه سال98 این استان برای توسعه گلخانه ها در سطح 50 هکتار است که در حال حاضر 152 واحد گلخانه ای در سطح استان به مساحت 50 هکتار موجود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه محدودیتی برای احداث و توسعه گلخانه ها در آذربایجان غربی وجود ندارد

هیچ گونه محدودیتی برای احداث و توسعه گلخانه ها در آذربایجان غربی وجود ندارد