مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:302019-11-12فرهنگي

100 رمانی که به دنیا شکل دادند؛ به انتخاب منتقدان انگلیسی زبان


در میان فهرست های متفاوتی که درباره تاثیرگذارترین کتاب ها منتشر شده، جدیدترین فهرست متعلق به 100 رمان انگلیسی زبانی است که بیشترین تاثیر را بر زندگی ما انسان ها گذاشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، داستان ها قدرت تغییر ما را دارند.

شماری از نویسندگان، برپا کنندگان نمایشگاه ها و منتقدان با انتخاب 100 رمان برتر که بر زندگی انسان ها تاثیرگذار بوده اند، سعی کرده اند تا این امر را روشن کنند.

این رمان ها که از میان آثار انگلیسی زبان انتخاب شده اند در طول 300 سال اخیر نوشته شده اند و طیف وسیعی از آثار کودکان تا آثار عامه پسند را دربرمی گیرند.

به بخشی از این 100 رمان توجه کنید.

در زمینه هویت: محبوب نوشته تونی موریسون روزهای بدون پایان نوشته سباستین بری قطعات فراری نوشته آن مایکلز نیمی از یک خورشید زرد نوشته چیماماندا انگوزی آدیچی به خانه رفتن نوشته یا گیاسی جزیره کوچک نوشته آندرآ لوی حباب شیشه سیلویا پلات خدای چیزهای کوچک نوشته آرونداتی روی همه چیز فرو می پاشد نوشته چینوآ آچه به دندان های سفید نوشته زادی اسمیت در زمینه عشق، جنسیت و رمانس خاطرات بریجیت جونز نوشته هلن فیلدینگ برای همیشه نوشته جودی بلوم اتاق جیووانی نوشته جیمز بالدوین غرور و تعصب نوشته جین آستن سواران نوشته جیلی کوپر چشمان آنها خدا را تماشا می کردند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 رمانی که به دنیا شکل دادند؛ به انتخاب منتقدان انگلیسی زبان

100 رمانی که به دنیا شکل دادند؛ به انتخاب منتقدان انگلیسی زبان