مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:262019-11-12سياسي

تقابل تفکر در یک تقاطع/ بررسی چالش های یک پروژه شهری در قم


در خصوص اجرای پروژه تقاطع شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی قم این سوال وجود دارد که مگر برای احداث یک پروژه عمرانی مطالعات و مشاوره صورت نمی گیرد و اولویت سنجی در این مطالعات مد نظر نیست یا مسؤولان متولی در جریان پیگیری اجرای آنها نیستند که در زمان آغاز .

- خبرگزاری فارس – محمدرضا آقاباقری: ساعت حدود 12 ظهر؛ صندلی پشت راننده تاکسی فرسوده ای نشسته ام و 20 دقیقه ای می شود که درگیر گذر از یک مسیر یک کیلومتری هستم.

تاکسی از چراغ قرمز که رد شد دیگر از ترافیک خبری نبود و به سرعت به مسیر ادامه داد.

این جریان تکراری و هر روزه ای است که برای افرادی که از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه شهید کیوانفر حرکت می کنند اتفاق می افتد.

سال هاست در ساعات مختلفی از روز ترافیک سنگینی پشت چراغ قرمز چهارراه شهید کیوانفر شکل می گیرد، در حالی که در طرفین دیگر چهارراه ترافیک آنچنانی پشت چراغ قرمز وجود ندارد و معلوم نیست مشکل از کجا آب می خورد.

بسیاری دیگر از معابر، بلوارها و خیابان های شهر هستند که مردم در هنگام گذر از آن ها با مشکلات اینچنینی مواجه اند و یا توان مدیریتی و یا توان اعتباری و مالی شهر کفاف رفع مشکل آن ها را نمی دهد.

اما جدا از مسائل مالی گره بسیاری از گره های کور ترافیکی شهر با مدیریتی صحیح و کارآمد رفع می شود و نیاز به ساختن تقاطع های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقابل تفکر در یک تقاطع/ بررسی چالش های یک پروژه شهری در قم

تقابل تفکر در یک تقاطع/ بررسی چالش های یک پروژه شهری در قم