مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 13:052019-11-11سياسي

چرا از «سایه» اجازه نگرفتند؟


آلبوم جدید همایون شجریان، علیرضا قربانی و مهیار علیزاده علاوه بر این که به اشتباه شعری را به هوشنگ ابتهاج نسبت داده، این پرسش را به وجود می آورد که چرا قبل از انتشار آلبوم، - اصلا با این شاعر تماس و اجازه ای گرفته نشده است؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واکنش یلدا ابتهاج - دختر هوشنگ ابتهاج (هـ.

ا.

سایه) - و اعلام این که شاعر قطعه افسوس از آلبوم جدید همایون شجریان و علیرضا قربانی با نام افسانه چشم هایت به رغم آن چه در این آلبوم آمده، سایه نیست، موضوع مهم دیگری را روشن می کند و این پرسش را به وجود می آورد که مگر سازندگان این آلبوم پیش از انتشار آن و برای کسب اجازه از شاعرِ شعری که به گفته آن ها سایه است با او حتی تماسی نداشته اند تا برای استفاده از شعر اجازه بگیرند، که اگر این اتفاق می افتاد همان جا متوجه می شدند که شاعرِ شعر هوشنگ ابتهاج نیست.

اشتباهی که بارها تکرار شده است یلدا ابتهاج - فرزند این شاعر پیشکسوت - به ایسنا می گوید: بارها در استفاده از اشعار سایه این اشتباه تکرار شده است.

سایه استفاده از اشعارش را آزاد گذاشته، زیرا معتقد است اگر بخواهند برای شعری اجازه بگیرند باید برای خوانش شعر و استفاده مناسب ملودی برای شعر هم با او مشورت کنند، اما این اتفاق رخ نمی دهد؛ بنابراین ایشان استفاده از اشعارشان را آزاد گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا از «سایه» اجازه نگرفتند؟

چرا از «سایه» اجازه نگرفتند؟