مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 10:152019-11-11اجتماعي

افتتاح پیشخوان کتاب در روستاهای امزاجرد و ارزانفورد


رییس کتابخانه های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه در هفته کتاب دو پیشخوان کتاب در روستاهای امزاجرد و ارزانفورد در 26 آبان ماه افتتاح می شود گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید محبیان ظهر امروز در انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان همدان در این نشست با بیان اینکه شعار امسال هفته کتاب حال خوش خواندن در نظر گرفته است اظهار کرد: در شهرستان همدان حدود 300 برنامه فرهنگی به مناسبت این هفته در شهرستان همدان با همکاری دستگاه هایی چون شهرداری، پلیس راهنمایی آموزش و پرورش و .

برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 25 آبان ماه عضویت رایگان در نظر گرفته شده است افزود: در هفته کتاب یعنی از 23 تا 30 آبان ماه جرائم دیرکرد کتاب به شرط بازگشت کتاب ها بخشیده می شود.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان همدان با بیان اینکه نمایشگاه های کتاب با موضوع، پدافند غیر عامل، خواندن و خوانش و هفته وحدت برپای می شود تصریح کرد: پیگیری دریافت تجهیزات و منابع برای کتابخانه جدیدالتأسیس شهید مظاهری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در هفته کتاب دو پیشخوان کتاب در روستاهای امزاجرد و ارزانفورد در 26 آبان ماه افتتاح می شود گفت: کتابخانه سیار شهری راه مهربان به طور رسمی کار خود را آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پیشخوان کتاب در روستاهای امزاجرد و ارزانفورد

افتتاح پیشخوان کتاب در روستاهای امزاجرد و ارزانفورد