مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آبان 1398 ساعت 08:562019-11-11اقتصادي

نبض آب در قنوات سرایان جریان می گیرد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرایان از اجرای عملیات آبخیزداری به حجم چهار هزار 341 متر مکعب برای احیا قنوات در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی، علی صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: مقدار چهار هزار و 341 مترمکعب عملیات آبخیزداری در سرایان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی آغاز شد.

وی افزود: این طرح شامل عملیات گابیون بندی و سنگ و ملات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با مشارکت مردم بوده که در دو حوزه آبخیز نرم و نوده و زابری اجرا خواهد شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرایان بیان کرد: یک هزار و 483 متر مکعب از این عملیات در حوزه آبخیز نرم و نوده بوده که سبب تغذیه قنوات دهانه کاریز، آسیای باغ، دره تخت علیا و سفلی خواهد شد.

صادقی ادامه داد: همچنین دو هزار و 858 متر مکعب دیگر در حوزه زابری اجرا خواهد شد که سبب تقویت قنات زابرجلال ، قنات اصلی سرایان در مسیر تیربری و چشمه سارهای موجود می شود.

وی افزود: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته، امید است اجرای این پروژه ها تا پایان آذرماه سال جاری به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض آب در قنوات سرایان جریان می گیرد

نبض آب در قنوات سرایان جریان می گیرد