مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 19:442019-11-10سياسي

اتمام فاز اول بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان تا پایان سال 98


مجری بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان گفت: اصلاح و بازسازی شبکه فاضلاب شهری اصفهان با چهار روش اجرایی شده و فاز اول آن امسال به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، محسن بیشه با اشاره به عمر 60 ساله شبکه فاضلاب شهر اصفهان اظهار داشت: طول شبکه فاضلاب شهر اصفهان به بیش از سه هزار و 600 کیلومتر می رسد و با توجه به قدمت بالای شبکه برای بازسازی و اصلاح در اولویت برنامه های استان اصفهان قرار گرفت.

 مشاور عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: شبکه فاضلاب شهر اصفهان از سال 1337 طراحی و اجرا شد و همین فرسودگی شبکه حوادثی را در پی داشت که می توان به حادثه خطرآفرین خیابان مشتاق اشاره کرد.

وی  با بیان اینکه پروژه ترمیم و بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان برای نخستین بار در کشور و همزمان با سفر ریاست جمهوری و هیئت وقت به شهر اصفهان مطرح شد، تصریح کرد: بازسازی و اصلاح شبکه فاضلاب شهری اصفهان با اولویت اول اصفهان، در چهار فاز و با فاینانسِ 200 میلیون یورو در هیأت دولت وقت مصوب شد.

بیشه با اشاره به ایجاد وقفه در اثر تحریم ها و در نهایت تأمین فاینانس 50 میلیون یورو توسط شرکت دی، سی، جی، آی چینی و با پیمانکار ایرانی و تکنولوژی آلمانی ادامه داد: با وجود شرایط دشوار تحریم های  بانکی، اعتبارات اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام فاز اول بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان تا پایان سال 98

اتمام فاز اول بازسازی شبکه فاضلاب شهر اصفهان تا پایان سال 98