مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 09:412019-11-10سياسي

دشمن آرزوی تجاوز به ایران را به گور خواهد برد


فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور گفت: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی تجاوز به آب و خاک این سرزمین را با خود به گور خواهند برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ دوم فرهاد آریان فر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور روز یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان سربازان وفادار ولایت در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج همگی آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) در عالی ترین سطح از آمادگی قرار دارند، تاکید کرد: بدون شک کوچکترین اقدام دشمن علیه امنیت ملی کشور با پاسخی قاطع و دندان شکن از سوی جان نثاران ولایت در نیروهای مسلح پاسخ داده خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (دامت برکاته) می فرمایند اگر دشمن یک سیلی بزند، 10 سیلی پاسخ دریافت می کند؛ چرا که امروز توان دفاعی کشور در سطح بسیار مناسب و خارج از فهم و درک دشمنان قرار دارد.

امیر سرتیپ دوم آریان فر همچنین با تقدیر از تلاش ها، زحمات و رشادت های نیروی انتظامی در صحنه های مختلف، گفت: امروز پلیس به ملجاء امید مردم جامعه تبدیل شده و از محبوبیت بسیار بالایی میان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن آرزوی تجاوز به ایران را به گور خواهد برد

دشمن آرزوی تجاوز به ایران را به گور خواهد برد