مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 07:112019-11-10اقتصادي

نبض آب در قنوات سرایان دوباره می تپد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرایان از اجرای عملیات آبخیزداری به حجم 4341 متر مکعب برای احیاء قنوات در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرایان از اجرای عملیات آبخیزداری به حجم 4341 متر مکعب برای احیاء قنوات در این شهرستان خبر داد.

محمد صادقی، امروز 19 آبان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 4341 مترمکعب عملیات آبخیزداری در سرایان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی آغاز شد.

وی افزود: این طرح شامل عملیات گابیون بندی و سنگ و ملات از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با مشارکت مردم بوده که در حوضه های آبخیز نرم و نوده و زابری اجرا خواهد شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سرایان بیان کرد: 1483 متر مکعب از این عملیات در حوضه آبخیز نرم و نوده بوده که سبب تغذیه قنوات دهانه کاریز، آسیای باغ، دره تخت علیا و سفلی خواهد شد.

صادقی ادامه داد: همچنین 2858 متر مکعب دیگر در حوضه زابری اجرا خواهد شد که سبب تقویت قنات زابرجلال، قنات اصلی سرایان در مسیر تیربری و چشمه سارهای موجود می شود.

وی یادآور شد: با توجه به اعتبارات تخصیص یافته، امید است اجرای این پروژه ها تا پایان آذرماه سال جاری به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبض آب در قنوات سرایان دوباره می تپد

نبض آب در قنوات سرایان دوباره می تپد