مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:432019-11-09فرهنگي

توصیه مجید انتظامی برای پرداختن به شهدای هنرمند


خالق آثار ماندگار موسیقیایی سینمای دفاع مقدس گفت: از مهمترین وظایف هنرمندان و نویسندگان و فرهیختگان جامعه به عنوان قشر نخبه و اثرگذار این است که رد آثار خود به شهدای هنرمند بیشتر بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از ستادخبری پاسداشت شهدای هنرمند، مجید انتظامی آهنگساز و نوازنده برجسته موسیقی کشور ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه تر پاسداشت شهدای هنرمند گفت: در خصوص ضرورت و چرایی برگزاری این گونه مراسم ها باید بگویم که کمترین و کوچکترین اثر این گونه نکوداشت ها این است که مردم و جامعه ما با این قشر هنرمند شهید آشنا خواهند شد و جامعه متوجه می شود که در کنار سایر اقشار و صنوف، جامعه هنری ایران نیز در راه اعتلای میهن و سرفرازی کشور ادای دین کرده و شهید داده است.

برنده چندین سیمرغ بلورین جشنواره بین المللی فیلم فجر همچنین گفت: به نظرم یکی از مهمترین وظایف هنرمندان و نویسندگان و فرهیختگان جامعه به عنوان قشر نخبه و اثرگذار مردم این است که به شهدای هنرمند بیشتر بپردازند و شمه ای از جلوه های ایثار و پایداری این شهدای گرانقدر را در آثار سمعی و بصری و مکتوب خویش منعکس کنند.

* نزدیکی هنرمندان به شهدا می تواند منشا برکات زیادی باشد سید حسام الدین سراج هم در خصوص برگزاری مراسم شاهدان شیدایی گفت:مراسم تجلیل و تقدیر از شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه مجید انتظامی برای پرداختن به شهدای هنرمند

توصیه مجید انتظامی برای پرداختن به شهدای هنرمند