مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آبان 1398 ساعت 10:322019-11-09سياسي

اغماضی در برخورد با مفاسد اقتصادی نداریم


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: اغماضی در برخورد با مفاسد اقتصادی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده پیش از ظهر امروز شنبه در نشست فعالان اقتصادی استان کرمانشاه که در اتاق بازرگانی برگزار شد با بیان اینکه اعتقادی به کار نمایشی و بی نتیجه ندارم، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند در شرایط کنونی کشور مساله اقتصادی در راس امور قرار دارد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه فعالان اقتصادی را مدیران اقتصادی جامعه معرفی کرد و افزود: اقتصاد برای ما یک اصل نیست بلکه مسیری است برای رسیدن به معنویت لذا رسیدگی به مشکلات این بخش مساله ای اساسی است.

وی گفت: یکی از مهم ترین مباحث نظری در تمام نظام های سیاسی که تئوری ارائه می دهند مساله مالکیت است و زیباترین نگاه به مالکیت نگاه اسلام است که منشاء الهی دارد.

توسلی زاده بیان کرد: احترام به کارآفرین و صاحب صنعت برای ما مهم است و مالکیت مردم در تمام حوزه ها برای ما قابل احترام است.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه ادامه داد: در بخش کیفری تعدادی جرائم مهم داریم که در اولویت کار دادگستری هستند و معتقد به برخورد شدید با آنها هستیم، اما در سایر موارد اعتقاد به دخالت نداریم و با استفاده از نهادهای سازشی، روحانیت، صنوف و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغماضی در برخورد با مفاسد اقتصادی نداریم

اغماضی در برخورد با مفاسد اقتصادی نداریم