مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 11:202019-11-08سياسي

نمازجمعه لیکک، سوق، چرام و چیتاب


ائمه جمعه لیکک، سوق، چرام و چیتاب در جمع نمازگزاران بر لزوم اتحاد و تکیه بر همبستگی ملی برای ناکامی دشمنان تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه لیکک در خطبه های نماز امروز این شهر گفت: وحدت شیعه و سنی سدی محکم در برابر توطعه دشمنان اسلام است.

حجه الاسلام افروغی با اشاره به آغاز هفته وحدت افرود: درایت و دور اندیشی حضرت امام(ره) در این نامگذاری پیروزی های زیادی را برای مسلمانان به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: هر چند همه ایام باید در پی وحدت باشیم اما نامگذاری این هفته به نام وحدت توانست استکبار جهانی را تضعیف و دین اسلام را تقویت کند.

حجه الاسلام افروغی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان افزود: آمریکایی ها از سال 1332 و قبل از آن با ایران دشمن بودند و البته در سال 57 وقتی انقلاب پیروز شد دشمنی آنها آشکار شد.

وی ادامه داد: در گردش مالی دهیاری ها هیچ نظارتی نیست و مردم هم متوجه این موارد شده اند که امید است مسئولان در این زمینه توضیح دهند.

امام جمعه شهر لیکک با بیان اینکه تخصیص اعتبارات خسارات سیل سال قبل به صورت قانونی و با عدالت تقسیم نشده گفت: حق مردم به ویژه در منطقه سردسیر شهرستان ضایع شده و باید مسئولان در این زمینه پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازجمعه لیکک، سوق، چرام و چیتاب

نمازجمعه لیکک، سوق، چرام و چیتاب