مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 10:222019-11-08سياسي

حضور آمریکا با چراغ خاموش در عراق ثمره وجود انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام اله نور کریمیتبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در خطبه های امروز نماز جمعه ایلام اظهار داشت: در نگاه افراد با تقوا خداوند عظمت دارد، اگر انسان عظمت پروردگار را درک کند میداند خالق هستی قدرت بی انتهایی دارد که از وجود خداوند متعال است و این یعنی ما در برابر خداوند متعال مسوول هستیم و باید در همه حال شکرگذار نعمت های خداوند باشیم.

وی افزود: یکی از موضوعات مهمی که قرآن کریم از آن بسیار سخن گفته است مسئله تقواست.

تقوا در لغت به معنای صیانت و نگهداری است، بهترین ترجمه برای متقین، خویشتن داری است، زیرا فردی که به درجه تقوا که درجه ای بالاتر از ایمان است، می رسد در مقابل گناهان و لغزش ها خویشتن داری کرده و خود را کنترل می کند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: نیاز ضروری جهان اسلام به وحدت است، متاسفانه تفرقی که در جهان اسلام وجود دارد بالاترین ضربه را بر مسلمان وارد کرده و موجب شده مسلمان کُشی به رسم متداولی در بین مسلمانان تبدیل شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه کاهش گام چهارم تعهدات برجامی توسط ایران برداشته شده است، به تعبیر رهبر انقلاب دشمن ما گرگ صفت است، اما ضعیف تر و وحشی تر از گذشته، زیرا در آستانه زوال قرار گرفته و انقلاب اسلامی شیطان بزرگ را در جهان و منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور آمریکا با چراغ خاموش در عراق ثمره وجود انقلاب اسلامی است

حضور آمریکا با چراغ خاموش در عراق ثمره وجود انقلاب اسلامی است