مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آبان 1398 ساعت 08:592019-11-08سياسي

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار وحدت در دنیا است/نفوذ استکبار در دنیای اسلام مانع وحدت


از 40 سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت اسلامی را به دوش کشیده و با تمام وجود با مظاهر اختلاف به مبارزه برخاسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امام جمعه خوی امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خوی با تبریک هفته وحدت و با اشاره به آثار و برکات سیاسی اجتماعی و فرهنگی هجرت رسول خدا (ص) اظهار کرد: گسترش دین اسلام و ازدیاد مسلمانان، تشکیل حکومت اسلامی در مدینه، مهار و سرکوب دشمنان اعم از مشرکان و یهودیان، جهانی شدن دین مقدس اسلام، پیروزی های پی در پی و فتح مکه و نیز تربیت انسان های وارسته ای مانند سلمان، عمار و ابوذر از جمله این آثار است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد و نقش جمهوری اسلامی در ایجاد و گسترش وحدت اسلامی افزود: از 40 سال گذشته، جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت اسلامی را به دوش کشیده و با تمام وجود با مظاهر اختلاف به مبارزه برخاسته است.

امام جمعه خوی بیان کرد: طراحی سیاست خارجی بر مبنای وحدت اسلامی، راه اندازی روز قدس در حمایت از فلسطین، راه اندازی مجمع تقریب مذاهب اسلامی، راه اندازی دانشگاه تقریب مذاهب اسلامی، برگزاری 33 کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، مقابله مستمر با رژیم صهیونیستی و آمریکا، سخنرانی ها و مواضع متعدد رهبران ایران در دفاع از وحدت و نیز حمایت عملی از کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار وحدت در دنیا است/نفوذ استکبار در دنیای اسلام مانع وحدت

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار وحدت در دنیا است/نفوذ استکبار در دنیای اسلام مانع وحدت