مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 21:202019-11-07اقتصادي

پایان سال آینده اتمام طرح چهاربانده اهواز-ایذه


معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت : طرح چهار بانده کردن محور اهواز -ایذه تا پایان سال آینده به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ،حمید پورمحمدی در نشست شورای برنامه ریزی و مدیریت استان خوزستان در شهرستان ایذه افزود : رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر قبلی خود 200 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جاده اهواز ایذه تخصیص داد و برای تسریع و تداوم روند کار این طرح به زودی تزریق اعتبار خواهیم داشت.

وی ادامه داد :انتقال آب به شهرهای شمال شرق خوزستان در اولویت است و متأسفانه تحریم های ناجوانمردانه باعث رهاکردن برخی از طرح ها از سوی تامین کننده مالی شده که نمونه آن انتقال آب کارون سه به شهرهای شمال شرق خوزستان است .

معاون اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد : شهرستان ایذه با جمعیتی بالغ بر 200 هزار نفر در طول شبانه روز فقط هشت ساعت آب آشامیدنی دارند بنابراین نباید تأمین آب آشامیدنی و کشاورزی این منطقه نادیده گرفته شودو این مشکل باید تا سه ماه آینده با اضافه کردن چاه های جدید به صورت مقطعی حل شود و حداقل در شبانه روز 16 ساعت آب در لوله ها جریان داشته باشد.

وی همچنین از ساخت 10 چمن مصنوعی د شهرستان ایذه خبر داد و گفت : برای نوسازی مدارس ایذه مبلغ 250 میلیارد ریال از مرکز و 250 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سال آینده اتمام طرح چهاربانده اهواز-ایذه

پایان سال آینده اتمام طرح چهاربانده اهواز-ایذه