مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 13:252019-11-07سياسي

آب، مطالبه اصلی ابرکوهی ها از رییس جمهور


فرماندار ابرکوه مهم ترین درخواست مردم این شهرستان در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان یزد را تخصیص سهم ابرکوه از آب انتقالی دریای عمان به یزد اعلام کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار ابرکوه مهم ترین درخواست مردم این شهرستان در سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان یزد را تخصیص سهم ابرکوه از آب انتقالی دریای عمان به یزد اعلام کرد.

محمد کاظمی نسب در آستانه سفر کاروان تدبیر و امید به استان یزد در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه تامین آب برای توسعه استان یزد، خط انتقال آب از دریای عمان به یزد مدنظر دولتمردان است که با اعتبار قابل توجهی که در این سفر تصویب خواهد شد، سالانه 250 میلیون مترمکعب آب به یزد منتقل می شود.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا مهم ترین درخواست شهرستان ابرکوه طی این سفر اختصاص سهم ابرکوه از آب انتقالی دریای عمان به یزد است که امیدواریم با هماهنگی هایی که انجام می شود، تخصیص مناسبی برای این شهرستان در نظر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظمی نسب همچنین در این نشست اعلام کرد: تبدیل ابرکوه به منطقه ویژه اقتصادی که در مجلس تصویب و تسریع آن نیازمند دستور دولتمردان است، ایجاد شهرک سنگ در ابرکوه با هدف ساماندهی و فرآوری سنگ های ساختمانی و عرضه آن به بازارهای داخلی و خارجی و همچنین ساخت باند دوم جاده ابرکوه - جرقوییه از جمله محورهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب، مطالبه اصلی ابرکوهی ها از رییس جمهور

آب، مطالبه اصلی ابرکوهی ها از رییس جمهور