مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 11:392019-11-07سياسي

برگزاری همایش به وسعت مهربانی/1000 جفت کفش بین نیازمندان توزیع شد


همزمان با سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) همایش به وسعت مهربانی در خراسان جنوبی برگزار و یک هزار جفت کفش بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع شد.

- بیرجند- همزمان با سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) همایش به وسعت مهربانی در خراسان جنوبی برگزار و یک هزار جفت کفش بین نیازمندان و ایتام این استان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی ظهر پنج شنبه در همایش به وسعت مهربانی که به همت مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی برگزار شد، با اشاره به موفقیت های کمیته امداد در خدمت رسانی به مردم اظهارکرد: خدمت رسانی به نیازمندان را اجتماعی کرده ایم و انجام امور توسط مراکز تحت نظر این نهاد به خود مردم واگذار شده است.

رضا سلم آبادی با بیان اینکه مساجد یکی از موثرترین پایگاه ها برای خدمت رسانی به نیازمندان است، ادامه داد: در این راستا پایگاه های نیکوکاری را در جوار مساجد راه اندازی کرده ایم.

وی با اشاره به فعالیت 55 مرکز نیکوکاری در سطح استان بیان داشت: مراکز نیکوکاری پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان است.

وی راه اندازی اولین مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه در کشور در استان را اقدامی بزرگ دانست و افزود: از همه خبرنگاران استان می خواهیم تا با عضویت در این مراکز ما را در مطالبه گری برای کمک به نیازمندان یاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش به وسعت مهربانی/1000 جفت کفش بین نیازمندان توزیع شد

برگزاری همایش به وسعت مهربانی/1000 جفت کفش بین نیازمندان توزیع شد