مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 09:462019-11-07اقتصادي

پوشاک سنگسری با توجه به ذائقه و مطالبه مشتریان به روز شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه توسعه منابع انسانی در کنار ارتقا اقتصادی، زمینه ساز پیشرفت است، گفت:پوشاک سنگسری با توجه به ذائقه و مطالبه مشتریان به روز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل غنیان ظهر پنج شنبه در نشست تخصصی پوشاک، دست بافته ها و فرش سنگسری به میزبانی مهدی شهر ضمن بیان اینکه پوشاک سنگسری به عنوان هویت مردم این منطقه نیاز به المان سازی دارد، ابراز داشت: جشنواره ایل سنگسر فرصت ارزشمندی برای یادآوری و معرفی ظرفیت های مغفول مانده در استان سمنان قلمداد می شود که یکی از این موارد پوشاک خاص منطقه است که می بایست موردتوجه قرار گیرد.

وی ضمن بیان اینکه پوشاک سنگسری با توجه به ذائقه و مطالبه گری مشتریان می بایست به روز شود، افزود: شاید امروز کمتر بتوان استفاده از لباس های سنتی را در بین مردم عشایر دید که این نشست ها و دعوت از تولیدکنندگان عرصه پوشاک می تواند منجر به بهینه سازی و بروز رسانی این صنعت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه توسعه منابع انسانی در کنار توسعه اقتصادی، زمینه ساز پیشرفت است، ابراز داشت: توجه به وجود سرمایه اجتماع توسعه را به دنبال خواهد داشت ازاین رو می بایست به بافندگان و دوزندگان پوشاک ایل سنگسر به دید دیگری نگریست تا مجموع این عوامل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشاک سنگسری با توجه به ذائقه و مطالبه مشتریان به روز شود

پوشاک سنگسری با توجه به ذائقه و مطالبه مشتریان به روز شود