مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 06:552019-11-07اقتصادي

تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز در دماوند از مرز 2500 مورد عبور کرد


دادستان شهرستان دماوند از تخریب 235 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند خبر داد و گفت: تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز در این شهرستان از مرز 2500 مورد طی سال جاری عبور کرد.

- حسن ابراهیمی بسابی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از تخریب 235 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند خبر داد و گفت: تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز در این شهرستان از مرز 2500 مورد طی سال جاری عبور کرده است.

وی با بیان اینکه تعداد 235 مورد دیوارکشی و بنای نیمه ساز در راستای مبارزه با زمین خواری و جلوگیری از تصرف اراضی ملی و تغییر کاربری اراضی کشاورزی در حوزه قضایی دماوند تخریب و اعاده به وضع سابق شده است افزود: با نظارت مستمر و صدور دستورات قضایی قاطع دادستان در مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز، تخریب ها طی سال جاری از مرز 2500 مورد عبور کرد.

ابراهیمی بسابی بیان داشت: دماوند به لحاظ موقعیت و شرایط مناسب واجد جذابیت های طبیعی و گردشگری است و به همین جهت، همواره موجب هجوم فرصت طلبان و سودجویان قرار گرفته و به همین منظور در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز نیز طی سه سال گذشته در سطح کشور همچنان پیشتاز است.

وی ادامه داد: چند سالی است که دادستانی با جدیت مانع ساخت و سازهای غیرمجاز شده و همچنین مسائل و مشکلات به مسئولان کشور منتقل گردیده و در راستای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز در دماوند از مرز 2500 مورد عبور کرد

تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز در دماوند از مرز 2500 مورد عبور کرد