مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آبان 1398 ساعت 05:052019-11-07سياسي

سمنان، میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی


مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برنامه های سفر امروز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف شرکت در جشنواره ملی ایل سنگسری را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، حجت الاسلام فضیلت گفت: عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این سفر ضمن دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با حضور در شهرستان مهدیشهر و سایت نخستین جشنواره ملی ایل سنگسر به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در این شهرستان ادای احترام خواهد کرد.

وی افزود: صالحی در ادامه از نمایشگاه بزرگ صنایع دستی، فرش دست بافت و لباس های سنتی و کمپ سیاه چادرهای عشایری بازدید و سپس با حضور در یک برنامه فرهنگی از دو جلد کتاب ویژه جشنواره ملی عشایر سنگسر رونمایی خواهد کرد.

حضور در نشست تخصصی عشایر با موضوع پوشاک و صنایع دستی ایل سنگسر نیز دیگر برنامه ی سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان مهدیشهر خواهد بود .

فضیلت گفت: صالحی بعد از ظهر پنج شنبه ضمن عزیمت به سمنان و حضور در منزل یکی از هنرمندان برجسته سمنانی با وی ملاقات نموده و سپس سمنان را به مقصد گرمسار ترک خواهد کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه ی سفر یکروزه خود به استان سمنان در آیین اختتامیه جشنواره تئاتر خیابانی استان در گرمسار حضور می یابد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان، میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سمنان، میزبان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی