مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آبان 1398 ساعت 06:142019-11-06سياسي

تقدیر امام جمعه فرادنبه بابت پیگیری مشکلات مردم


اینجانب خطاب به دانشجویان علوم پزشکی عرض میکنم، نامه ایی که تعدادی از شما به نماینده ی ولی فقیه استان مرقوم فرمودید را مطالعه نموده و بسیار خرسند شدم چرا که نشان از مطالبه گری صحیح شما می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، مردم شهر فرادنبه بیش از یک سال است که آب شرب شان با مشکل مواجه شده است؛ این سوژه توسط برخی از مخاطبان در سامانه فارس من با عنوان فرادنبه آب شرب ندارد ثبت شده است.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با انتقاد از نحوه پاسخگویی مدیران مربوطه و وجود نارضایتی مسؤولان در پیگیری این موضوع نامه ای خطاب به نماینده ولی فقیه در استان مرقوم کردند.

(متن نامه دانشجویان را اینجا بخوانید) اکنون حجت الاسلام علی مالکی امام جمعه شهر فرادنبه در پیامی خطاب به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در رابطه با مطالبه گری آنها در خصوص آب شرب فرادنبه، تقدیر کرد؛ متن پیام به شرح زیر است:  مطالبه داشتن و ابزار و پیگیری که مطالبه گری نامیده می شود از ویژگی های یک جامعه ی پویا و با انگیزه است، مطالبه گری در درون خود نوعی آرمان گری را نمایندگی می کند لذا جامعه بدون مطالبه، جامعه ای مرده و بدون آرمان است اما جامعه ای که بتواند فرهنگ ارزشمند مطالبه گری را در درون خود نهادینه کند قطعا موجب سرعت بخشیدن جامعه در مسیر کمال و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر امام جمعه فرادنبه بابت پیگیری مشکلات مردم

تقدیر امام جمعه فرادنبه بابت پیگیری مشکلات مردم