مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 13:062019-11-05سياسي

تحقق رونق تولید با تأسی به دوران دفاع مقدس و باور «ما می توانیم


جانشین رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: رونق تولید را می توان با تأسی به دوران دفاع مقدس و باور «ما می توانیم» محقق کرد.

- تحقق رونق تولید با تأسی به دوران دفاع مقدس و باور ما می توانیم جانشین رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور گفت: رونق تولید را می توان با تأسی به دوران دفاع مقدس و باور ما می توانیم محقق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده در مراسم معارفه مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با تاکید بر اهمیت مثلث ولایت، حضور مردم در صحنه و نیروهای مسلح هوشیار افزود:تا زمانی که این انقلاب، با استکبار ستیز دارد؛ با آرمان های خودش است و در جهت الهی در پشت سر ولایت حرکت می کند و محور ولایت فرا منطقه ای اجرا می شود ما انقلاب مان را در جنگ صادر و ریشه هایمان را هم محکم کرده ایم.

جانشین رییس حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشورر جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع مقدس را از وظایف اصلیبنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس دانست وافزود:.

هفت دوره کنگره ادبیات پایداری در استان کرمان برگزار و رشته دانشگاهی به همین نام ایجاد شده و این کنگره بین المللی می شود و جمع آوری خاطرات رزمندگان و تاریخ شفاهی در استان کرمان باید در دیگر استان ها الگو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رونق تولید با تأسی به دوران دفاع مقدس و باور «ما می توانیم

تحقق رونق تولید با تأسی به دوران دفاع مقدس و باور «ما می توانیم