مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 10:072019-11-05سياسي

12 درصد فاصله با هدف گذاری دولت در میزان حضور زنان در پست های مدیریتی


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده اظهارکرد: یکی از هدفگذاری های دولت حضور 30 درصدی زنان در پست های مدیریتی است که این مسیر تاکنون به 18 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معصومه ابتکار در دیدار با دختران دانش آموز مدال آور علمی که به مناسبت 13 آبان در دفتر معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزارشد، اظهارکرد: سیزدهم آبان ماه با تاریخ و هویت ایران پیوند دارد، تاریخ و هویتی که به مثابه ریشه استحکام انقلاب و ایران را حفظ کرده است.

وی افزود: در این روز مردم ایران با پرداخت هزینه جانی در مقابل دخالت بیگانه ایستادگی کردند، چراکه معتقد بودند آزادی از یوغ ها، سوق به تعالی است.

ابتکار خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب، 38 درصد دختران دسترسی به آموزش ابتدایی نداشتند، موضوعی که دغدغه دانش آموزان سیزده آبان 58 بود و برای رسیدن به این آرمان ها جان دادند و امروز شاهدیم پس از انقلاب شکوهمند این نرخ به شدت کاهش یافته و تنها 4 درصد از دانش آموزان این دسترسی را ندارند.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده تصریح کرد: پیشرفت های زیادی صورت گرفته و از سختی ها فاصله گرفته ایم اما هنوز برای رسیدن به آرمان های متعالی مدنظر شهدای بزرگوارکه برای آن جان دادند فاصله هست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 درصد فاصله با هدف گذاری دولت در میزان حضور زنان در پست های مدیریتی

12 درصد فاصله با هدف گذاری دولت در میزان حضور زنان در پست های مدیریتی