مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آبان 1398 ساعت 05:522019-11-05سياسي

نمره قابل قبولی در حفظ ابنیه تاریخی شهر تبریز نداریم


اگر بخواهیم اقدامات دوره پنجم شورای شهر تبریز را در رابطه با حفظ ابنیه تاریخی بررسی کنیم، نمی توان گفت نمره قابل قبولی داریم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی عضو شورای شهر تبریز گفت: اگر بخواهیم اقدامات دوره پنجم شورای شهر تبریز را در رابطه با حفظ ابنیه تاریخی بررسی کنیم، نمی توان گفت نمره قابل قبولی داریم.

فرج محمد قلی زاده در گفت وگو با ایسنا با بیان این که دوره پنجم شورای شهر تبریز در راستای توسعه عمرانی شهری عملکرد موفقی ندارد، اظهار کرد: در صورتی که این روند ادامه پیدا کند، چیزی برای گفتن به مردم نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: البته این دوره از شورا در حوزه مباحث مربوط به فساد از جمله مقابله با ناهنجاری ها اقدامات قابل توجهی انجام داده و می توانیم آن را به عنوان کارنامه موفق این دوره از شورا به مردم ارائه دهیم.

وی با اشاره به وضعیت حاشیه نشینی در کلانشهر تبریز، گفت: حاشیه نشینی و بافت های ناکارآمد در شهر تبریز یکی از معضلات اساس به شمار می رود؛ به طوری که بیش از 400 هزار نفر در این بافت های ناکارآمد ساکن هستند؛ از این رو لازم است در این رابطه تمامی دست اندرکاران وارد عمل شده و گام هایی را بردارند، اما قدم هایی که در این رابطه برداشته شده است در لابه لای کاغذ باقی مانده و در عمل چیزی برای گفتن وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره قابل قبولی در حفظ ابنیه تاریخی شهر تبریز نداریم

نمره قابل قبولی در حفظ ابنیه تاریخی شهر تبریز نداریم