مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 17:102019-11-04سياسي

راهکار وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ملی برای حل مساله پادگان هوایی محمودآباد


رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح نشست این کمیسیون گفت: قرار است موضوع عامل درگیری در پادگان هوایی محمودآباد به صورت ریشه ای حل شود.

- در تشریح نشست عصر امروز(دوشنبه، 13 آبان ماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در ابتدای جلسه به تبادل آخرین اخبار داخلی و خارجی پرداختیم که مهم ترین آن موضوع دستگیری روح الله زم و انهدام کانال تلگرامی برانداز آمدنیوز بود که مورد پشتیبانی سرویس های امنیتی غربی به خصوص فرانسه قرار داشت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه به حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این کمیسیون اشاره و بیان کرد: در این جلسه سیدقاسم جاسمی نماینده کرمانشاه سوالی درباره برخی مسائل که در سفر اخیر خود به همراه وزیر دفاع به یکی از کشورهای خارجی داشت پرسید که در نهایت علیرغم توضیحات وزیر دفاع، سوال مراعی ماند تا در جلسات آتی و بعد از مذاکرات با وزارت دفاع، توضیحات بیشتری ارائه شود.

وی افزود: در ادامه جلسه به سوال ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر از وزیر دفاع رسیدگی شد که در جلسه گذشته مراعی مانده بود؛ این سوال پیرامون موضوع فرودگاه و معارضه نیروی هوایی ارتش با افراد خصوصی بود که درگیری صورت گرفته بود که دو نفر در جریان آن مجروح شدند که با توضیحات جدید وزیر به یک راهکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ملی برای حل مساله پادگان هوایی محمودآباد

راهکار وزارت دفاع و کمیسیون امنیت ملی برای حل مساله پادگان هوایی محمودآباد