مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 12:522019-11-04سياسي

سانتریفیوژ IR9 در دو ماه اخیر برای اولین بار ساخته شده است


تعدادی از ماشین های جدید سانتریفیوژ در این دو ماه اخیر برای اولین بار ساخته شده است مثل ماشین IR9 با توان 50 سو، و ماشین های IR-S، - IR--7 و IR مادیولار.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امروز مصادف با 13 آبان، روز سرنوشت ساز و افتخارآفرینی برای ما است؛ به خصوص آنکه در روز 13 آبان سال 57 تعدادی از دانش آموزان عزیز ما توسط رژیم منفور گذشته به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: این تصادف و تقارن را به فال نیک می گیریم و عهد و پیمان با روح بلند شهدای بزرگوارمان در 13 آبان و همچنین شهدای هسته ای می بندیم که جمع پرسنل سازمان انرژی اتمی همچنان در پیشبرد اهداف ملی و منویات رهبری با قوت و قدرت به پیش می روند.

امروز شاهد یکی از دستاوردهای این عهد و پیمان فرزندان غیور شجاع و مجاهد راه علمی شما در سازمان انرژی اتمی هستیم.

رییس سازمان انرژی اتمی بیان کرد: برجام نتیجه تفاهم جمهوری اسلامی ایران با شش کشور چین، روسیه، فرانسه، آلمان، انگلیس و آمریکا بود و مبنای مذاکره برجام از نظر ما به خصوص در بعد فنی به این صورت بود که ما بنا به توصیه مسئولان ارشد نظام بخصوص توصیه موکد مقام معظم رهبری به این دلیل مذاکره می کنیم که حقوق کامل هسته ای ایران پابرجا بماند و هیچ یک از حقوق هسته ای ایران واگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانتریفیوژ IR9 در دو ماه اخیر برای اولین بار ساخته شده است

سانتریفیوژ IR9 در دو ماه اخیر برای اولین بار ساخته شده است