مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آبان 1398 ساعت 12:342019-11-04سياسي

استکبار جهانی پس از شکست در جنگ سخت، بدنبال فتنه انگیزی در منطقه است


فرمانده تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است و استکبار جهانی در حالی که در جنگ سخت شکست خورده اند که بدنبال فتنه انگیزی در منطقه است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت است و استکبار جهانی در حالی که در جنگ سخت شکست خورده اند که بدنبال فتنه انگیزی در منطقه است.

سرهنگ حسن حکمتیان، در سخنرانی پایانی راهپیمایی باشکوه 13آبان در گچساران افزود: امروز برمکتب انسان ساز اسلام نفس می کشیم مکتب اسلام امپراطوری های بزرگ ایران و روم را در هم شکست و امروز انقلاب اسلامی در امتداد نهضت و فرهنگ عاشورا و سیره اهل بیت (ع) قرار دارد.

وی اظهارکرد: قیام حضرت امام از سال 42آغاز شد و ریل گذاری انقلاب هم آغاز شد ،در 13آبان 43 رژیم پهلوی حضرت امام را به ترکیه تبعید کردند در حالی که امام مبارزه با استکبار را آغاز کرده بود.

فرمانده تیپ 48فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:در طول مسیر انقلاب تلاش هایی صورت گرفت و در 13 آبان 57 دانش آموزان با بصیرت و آگاهی مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستادند و جان شیرین خود را با معبود حقیقی معامله کردند و با یزیدیان زمان جنگیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی پس از شکست در جنگ سخت، بدنبال فتنه انگیزی در منطقه است

استکبار جهانی پس از شکست در جنگ سخت، بدنبال فتنه انگیزی در منطقه است